21 joulukuun, 2020 |

Vooler-videoneuvottelu- ja viestipalvelu kuntoutusyritysten avuksi

Kaupallinen yhteistyö

Vooler -videoneuvottelupalvelu tarjoaa kaikki ominaisuudet korkealaatuisten etäpalveluiden tarjoamiseen. Palvelu vaatii vain tilauksen, selaimen, mikrofonin ja kuulokkeet.

– SaaS (Software as a Service) – malli on helppo ja turvallinen tapa hankkia tarpeellisia tietotekniikan palveluja. Järjestelmästä maksetaan sopimuksen voimassaoloajalta ja myyjä vastaa ylläpidosta sekä tavanomaisista tietoturva- ym. päivityksistä, sanoo Kuntoutusyrittäjien lakimies Juhani Saarinen.

Kuntoutusyrittäjien jäsenetuna tarjottavaa Vooler-videoneuvottelu- ja viestipalvelua käytetään verkkoselaimella. Vooler on helppo, nopea ja yksinkertainen kenelle tahansa käyttää. Sen etu on, että asiakkaan ei tarvitse ladata tai hankkia erillisiä ohjelmia.

Sopii käyttäjille, jotka tarvitsevat erityisjärjestelyjä

Joustava Vooler tarjoaa käyttäjilleen useita muokattavia tapoja olla yhteydessä asiakkaisiin tai potilaisiin. Käyttö on sovitettavissa myös erityisjärjestelyjä tarvitseville käyttäjille. Palvelu sopii erinomaisesti vanhuksille, erilaisista traumoista palautuville potilaille ja yleisesti haastaviin käyttötilanteisiin.

– Etäyhteydenpito asiakkaisiin toimii esimerkiksi tilanteissa, joissa terapeutti seuraa, tekeekö asiakas tälle määrätyn harjoitteen oikein. Tuttujen asiakkaiden kanssa etäyhteys saattaa säästää aikaa ja tehostaa kuntoutusta, kertoo Satu Grekin Kuntoutusyrittäjistä.

Videoneuvottelut ovat erinomainen tapa olla nopeasti saatavilla, säästää aikaa ja parantaa asiakkaiden kokemaa palvelua.

– Etäyhteys on ainoa keino, jos terapeuteista on paha pula. Jos asiakas tarvitsee avustajaa etäyhteyden käytössä, ovat jotkut fiksut kunnat järjestäneet avustajan asiakkaan luo etäterapian ajaksi esimerkiksi puheterapiassa, kertoo Grekin havaitsemistaan käytännöistä.

Kuntoutusyrittäjien kumppani Dataloungesin edustama Vooler -järjestelmä mahdollistaa helposti erilaisten kokousten ja ryhmien kokoontumisen säästäen vaivaa ja aikaa.

Kysy lisää Kuntoutusyrittäjien IT -palvelukumppanilta jättämällä viesti Dataloungesin väen yhteystiedot löydät täältä tai lähettämällä sähköpostia sales@datalounges.com osoitteeseen.

Videon Voolerin ominaisuuksista voit katsoa täältä

Katso lisätietoja Voolerin ominaisuuksista tästä