22 lokakuun, 2019 |

Vuosikokous 19.11.2019 Helsingissä

Tervetuloa vuosikokoukseen!

Kuntoutusyrittäjät ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään tiistaina, 19.11.2019 klo 14.00 alkaen Helsingissä, osoitteessa Nuijamiestentie 5 C, katutaso (Suomen Kuntoutuskouluttajat Oy koulutustilat).

Kutsu kokoukseen on lähetetty yrittäjäinfossa 5.11. Varsinaiset kokousmateriaalit löytyvät tämän linkin alta (Kuntoutusyrittäjien jäsensivut).  Tänä vuonna valitaan yhdistykselle uusi puheenjohtaja. Lisäksi kokouksessa päätetään hallituksen jäsenten ja varajäsenten lukumäärästä ja valitaan sen mukaan hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle.

Päätökset yhdistyksen kokouksissa tehdään yksinkertaisella äänten enemmistöllä. Ulkojäsenellä ei ole äänioikeutta vuosikokouksessa, mutta kuitenkin puhe- ja läsnäolo-oikeus. Kokouksessa läsnä olevaa äänioikeutettua jäsentä edustava luonnollinen henkilö, voi edustaa kahta poissaolevaa muuta jäsentä, esitettyään kokouksen alussa asianmukaisen valtakirjan.

Hallitusvalintojen lisäksi kokouksessa esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja tilintarkastajien lausunto ja vahvistetaan tilinpäätös sekä päätetään tili- ja vastuuvapauden myöntämisestä. Kokouksessa vahvistetaan myös toimintasuunnitelma ja talousarvio vuotta 2020 varten, sekä päätetään varsinaisten jäsenten, ulkojäsenten, opiskelijajäsenten sekä seniorijäsenten jäsenmaksujen suuruudesta.

Tervetuloa tekemään päätöksiä, evästämään toimistoa ja uutta hallitusta sekä tapaamaan muita jäseniä!

Kokouksen jälkeen samassa tilassa järjestetään kaikille avoin Kuntoutusyrittäjä -ilta.