30 elokuun, 2021 |

Vuosikokous ja Kuntoutusyrittäjäpäivät 11.-12.11. Helsingissä – Save the Date!

Ilolla ilmoitamme, että marraskuussa vuosikokouksen yhteydessä toteutamme Kuntoutusyrittäjäpäivät ihan paikan päällä -tapahtumana pääkaupunkiseudulla! Myös etäosallistumismahdollisuus järjestetään.

Merkitse ajankohta allakkaasi – ilmoittautuminen alkaa myöhemmin!

Tapahtumassa palkitaan  Vuoden 2021 Kuntoutusyrittäjä – Olisitko se sinä?

Hei sinä mahdollinen Vuoden 2021 Kuntoutusyrittäjä? Onko yrityksesi toiminta kehittänyt kuntoutusta eteenpäin, asiakkaan ja maksajien eduksi ja iloksi? Tiedätkö yrittäjäkollegan, jonka toiminta ansaitsisi isompaa huomiota?

Tänä vuonna marraskuussa valitaan taas vuoden Kuntoutusyrittäjä – nyt peräti 25. kerran!

Ilmianna itsesi tai kollegasi – aikaa on syyskuun loppuun saakka. Voit ehdottaa yrittäjää ennakkoluulottomasti miltä terapia-alalta tahansa. Myös itsensä ilmoittaminen on erittäin suositeltavaa!

Ohjeet:

Vuoden Kuntoutusyrittäjä 2021 -ehdokkaan ilmiantoja voi tehdä luottamuksella toiminnanjohtajalle osoitteeseen satu.grekin@kuntoutusyrittajat.fi. Otsikoi viestisi ”Vuoden kuntoutusyrittäjä 2021”.

Kerro viestissä:

• Ketä ehdotat, ja mistä yrityksestä ja terapia-alalta
  • Lyhyt kuvaus ehdokkaasta ja tämän yrityksestä
  • Perustelut: Miten yrittäjä on kehittänyt kuntoutusta eteenpäin?