26 marraskuun, 2020 |

Webinaari Kelan yksilöpsykoterapian lisähankinnasta to 10.12.2020 klo 9 – 10

Kelan yksilöpsykoterapian lisähankinta -webinaari 10.12.2020

Suomen Kuntoutusyrittäjät järjestää Kelan vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen yksilöpsykoterapian lisähankinnasta kaikille avoimen webinaarin 10.12.2020 klo 9-10.

Webinaarissa kouluttajana toimii Kuntoutusyrittäjien lakimies OTM Juhani Saarinen. Webinaarissa hankintailmoitus käsitellään kohta kohdalta. Osallistuttuasi sinulla on paremmat valmiudet jättää pyynnön mukainen tarjous.

Kaikille avoin webinaari edellyttää ilmoittautumista, mutta on maksuton ja katsottavissa myös jälkikäteen.

Huomaa, että Kelan kilpailutukseen liittyvien kysymysten määräaika on 4.12.2020. Webinaarin aikana Kelalle ei voi siis enää jättää kysymyksiä. Tarjousmateriaali kannattaa lukea tästä syystä etukäteen. Tarjoukset tulee jättää vakuutuspiirikohtaisesti määräaikaan mennessä. Määräaika on tätä julkaisua kirjoitettaessa 11.1.2021.

Webinaariin voi ilmoittautua tästä linkistä (sähköpostivahvistusta ei valitettavasti ilmoittautumisesta tule). Ilmoittautuminen päättyy 9.12.2020 klo 13.00. Webinaari järjestetään Youtubessa, joten mahdolliset kysymykset tulee webinaarin aikana esittää Youtuben chat-kentässä tai ruudussa näkyvään sähköpostiosoitteeseen. Linkki webinaariin lähetetään edellisenä päivänä. Webinaari on katsottavissa myös jälkikäteen.