18 huhtikuun, 2023 |

Kaupallinen yhteistyö

Kuinka myydä yritystoiminta -yhteistyöwebinaari

Tiistai 23.5. klo 8:30 – 9:30  Verkossa

Tuntuuko yrityksen myyminen valtavalta kokonaisuudelta? Mietitkö mitä kaikkea pitää ottaa huomioon? Tai mistä löydät apua myyntiin? Kokonaisuus on helpompi hallita, kun tunnistaa askeleet.

Tule kuulemaan yrittäjän kokemus yrityksen myynnistä. Mistä hän lähti liikkeelle ja mitä askeleita otti. Kuulet myös, miten asiantuntija voi matkan varrella auttaa ja minkälaisia palveluita on saatavilla.

Yrittäjän tarinan kertoo Willem van Schevikhoven RacePoint Oy:stä ja asiantuntijana webinaarissa on Marie Immonen Talenom Konsultointipalvelut Oy:stä.

08:00 Tervetuloa / Anneli Komi, Suomen Yrittäjät

08:05 Yrityksen myynnin tärkeimmät stepit / Willem van Schevikhoven, RacePoint & Marie Immonen, Talenom

09:05 Kysymyksiä

09:30 Webinaari päättyy

Webinaari on maksuton. Sen järjestää MOP -hanke ja OKAPUU -hanke. Kuntoutusyrittäjät ei ole webinaarin järjestäjä, eikä hallinnoi ilmoittautumisia tai teknistä toteutusta. Kuntoutusyrittäjät toimii markkinointikumppanina tässä webinaarissa.

Lue lisää ja ilmoittaudu tästä

Lue Willemin yrittäjätaipaleesta lisää tästä: https://www.yrittajat.fi/uutiset/nain-willem-onnistui-loytamaan-ostajan-verkkokaupalleen-kynttila-paloi-jo-keskeltakin/

Tervetuloa webinaariin!