11 helmikuun, 2022 |

Jäsenwebinaari 14.3. klo 9 – 10.15 Aihe: Toiminimestä osakeyhtiöksi

Yrittäjyyskoulutus

Toiminimestä osakeyhtiöksi

Kuntoutusyrittäjät järjestää jäsenilleen maksuttoman webinaarin yrittäjyyden yhdestä yleisimmistä ikivihreistä kysymyksistä. Oletko

yksityinen elinkeinonharjoittaja

toiminimiyrittäjä

ammatinharjoittaja?

Vero- ja yritysjuridiikassa käytetään kaikkia edellä mainittuja termejä. Niillä tarjoitetaan samaa asiaa. Moni toiminimiyrittäjä on kuullut kosolti kysyttävän, että ”miksi et laita osakeyhtiötä?”

Tässä webinaaria käymme läpi terapiayrittäjyyden näkökulmasta, mihin kaikkeen yritysmuodon muuttaminen vaikuttaa, ja mikä muuttuu osakeyhtiöksi ryhdyttäessä.

Aika: ma 14.3 klo 9 – 10.15

Toteutus: Etäyhteydellä, ilmoittaudu tästä

Toiminimestä osakeyhtiöksi -jäsenwebinaarissa käydään läpi ainakin nämä, sekä mahdolliset ennakkokysymykset:

• Verotuksen muutokset pääpiirteissään
  • Toimilupa-asiat
  • Sopimusten siirtyminen ja sopimuskumppanit

Mitä uutta tulee yrityksen hallinnoimiseen osakeyhtiömuodossa:

• Yhtiökokoukset
  • Yhtiöjärjestys
  • Hallitus

Etkö ole vielä jäsenemme? Eipä se haittaa, tässä on hyvää aikaa laittaa jäsenyysasiat kuntoon! Lue lisää liittymisestä täältä. https://kuntoutusyrittajat.fi/jasenet/liity-jaseneksi/

Kaikki jäsenpalvelumme ovat heti käytettävissäsi, kun jäsenhakemus on kolahtanut meidän järjestelmiimme. Jos et ollut ihan varma, oletko jo jäsenemme, niin me kyllä tarkistamme asian viran puolesta.

Kouluttajana lakimiehemme ja arvostetuin jäsenpalvelumme Juhani Saarinen. Lämpimästi tervetuloa!