1 helmikuun, 2022 |

Jäsenwebinaari to 17.2. klo 9 -11 Kelan kevään 2022 vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen kilpailutuksesta

JÄSENWEBINAARI KELAN KEVÄÄN 2022 VAATIVAN LÄÄKINNÄLLISEN KUNTOUTUKSEN KILPAILUTUKSESTA

Kela on julkaissut vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen tarjouspyynnöt vuosille 2023-2024 (sekä optiot 2025 ja 2026). Lue Kelan tiedote tästä linkistä.

Kysymysten viimeinen jättöpäivä on 20.2.2022. Varmista kuitenkin kysymysten jättöaika oman alueesi ja alasi kilpailutuksesta. Tarjoukset on jätettävä pääsääntöisesti viimeistään 27.4. klo 12:00.

Kilpailutukset löytyvät Kelan käyttämästä Hanki-palvelusta. Kela julkaisi jo 26.1. ennakkotietoa kilpailutuksesta. Ennakkotiedoista löytyy uutinen täältä.

Jäsenwebinaari hankintailmoituksen läpikäymiseksi järjestetään 17.2.2022 klo 9 – 11.

Webinaariin käytetään ainakin yksi tunti, mutta enintään kaksi. Webinaariin ilmoittautuminen ja ennakkokysymysten jättäminen tapahtuu tämän linkin kautta.

Webinaarin aikana on mahdollisuus esittää myös lisäkysymyksiä. Toteutusväline ilmoitetaan myöhemmin. Webinaarin aikana voi esittää kommentteja ja kysymyksiä chatissä.

Tallenne on saatavilla jäsenille

Tilaisuus tallennetaan siten, että se voidaan lähettää jäsenillemme katsottavaksi myös jälkikäteen. Jäsenwebinaari on katsottavissa toteutustavasta riippuen joko heti samasta linkistä tai myöhemmin samana päivänä. Menneet jäsenwebinaarit ovat tallessa jäsensivuillamme täällä.

Webinaari aikataulutetaan siten, että Kelan kilpailutuksen mahdolliset täsmentävät kysymykset on vielä mahdollista jättää eteenpäin Kelan Hanki-palvelun kautta.

Webinaarin aikana käydään läpi:

• Kelan tarjouspyyntö, Kuntoutusyrittäjien huomiot siitä
  • Kelan tarjouksen täyttäminen ja lähettäminen
  • Kelan muutokset sopimusehdoissa
  • Muut mahdolliset esille nousevat asiat sekä kysymyksiin vastaminen

Toistaiseksi järjestetään vain tämä yksi hankintawebinaari. Webinaareja järjestetään tarvittaessa kevään aikana lisää, kun kilpailutuksen tiedot täsmentyvät. Myös terapia-alakohtaisia webinaareja voidaan järjestää, jos niille on tarvetta. Valtaosa kilpailutuksen seikoista ovat perinteisesti olleet eri toimialoilla yhdenmukaisia, mutta myös alakohtaisia erityiskysymyksiä on ja niitäkin käsitellään. Suosittelemme terapia-alakohtaisten kysymysten tekemistä ilmoittautumisen yhteydessä.

Kouluttajana Kuntoutusyrittäjien lakimies Juhani Saarinen
Tervetuloa!