13 helmikuun, 2020 |

Kuntoutusyrittäjäilta Jyväskylässä 4.3.2020 ja Tampereella 5.3.2020

TERVETULOA KUNTOUTUSYRITTÄJÄILTAAN 4.3. JYVÄSKYLÄÄN JA 5.3. TAMPEREELLE

Kuntoutusyrittäjäilloissa pureudutaan kuntoutusalan ajankohtaisiin asioihin. Keskustelemme esimerkiksi Kela-asioista, sote-uudistuksesta ja Potilastiedon arkistoon (Kantaan) liittymisestä.

Molemmat tilaisuudet järjestetään kello 16-18, kahvia on tarjolla kello 15.30 alkaen. Illat ovat maksuttomia ja avoimia kaikille! Ilmoittaudu mukaan tästä!

Järjestämme maksuttomia Kuntoutusyrittäjäiltoja tänä keväänä vielä Keski-Pohjanmaalla ja syksyllä tilausuuksia jatketaan ja tapahtumapaikat ja -ajat ilmoitetaan myöhemmin.

Tervetuloa mukaan!

ke 4.3.2020 Jyväskylä, Original Sokos Hotel Alexandra (Hannikaisenkatu 35, Jyväskylä)

to 5.3.2020 Tampere, Holiday Club Tampereen Kylpylä (Lapinniemenranta 12, Tampere)

Ilmoittautuminen sulkeutuu viisi päivää ennen tilaisuutta. Pidätämme oikeuden muutoksiin. Tarvittaessa muutoksista ilmoitetaan erikseen.