30 tammikuun, 2020 |

Kuntoutusyrittäjäilta Seinäjoella 12.2.2020

TERVETULOA KUNTOUTUSYRITTÄJÄILTAAN SEINÄJOELLE 12.2.2020

Kuntoutusyrittäjäilloissa pureudutaan kuntoutusalan ajankohtaisiin asioihin. Keskustelemme esimerkiksi Kela-asioista, sote-uudistuksesta ja Potilastiedon arkistoon (Kantaan) liittymisestä.

Kaikki tilaisuudet järjestetään kello 16-18, kahvia on tarjolla kello 15.30 alkaen. Illat ovat maksuttomia ja avoimia kaikille! Ilmoittaudu mukaan tästä!

Järjestämme maksuttomia Kuntoutusyrittäjäiltoja tänä keväänä Seinäjoen tilaisuuden jälkeen vielä  Jyväskylässä ja Tampereella. Keväällä vielä vierailemme Keski-Pohjanmaalla ja syksyllä tilausuuksia jatketaan. Tervetuloa mukaan!

Katso lähin Kuntoutusyrittäjäiltasi alta:

ke 12.2.2020 Seinäjoki, Hotel Sorsanpesä (Törnäväntie 27, Seinäjoki)

ke 4.3.2020 Jyväskylä, Original Sokos Hotel Alexandra (Hannikaisenkatu 35, Jyväskylä)

to 5.3.2020 Tampere, Holiday Club Tampereen Kylpylä (Lapinniemenranta 12, Tampere)

Ilmoittaudu mukaan tästä!

Ilmoittautuminen sulkeutuu viisi päivää ennen tilaisuutta. Pidätämme oikeuden muutoksiin. Tarvittaessa muutoksista ilmoitetaan erikseen.