25 tammikuun, 2023 |

Vain jäsenille: Tietoturvasuunnitelmat kuntoon lakimiehen kanssa 45 min. Hinta 129 euroa

Tietoturvasuunnitelman läpikäynti 45 minuutin teams-tapaamisessa jäsenhintaan 129 €

Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenpalveluihin kuuluu mahdollisuus kirjallisiin töihin ja henkilökohtaiseen konsultointiin. Kuntoutusyrittäjät on paketoinut jäsenilleen mahdollisuuden ostaa OTM Juhani Saariselta 45 minuutin etätapaamisen, jonka aikana yrittäjä voi esittää kysymyksiä lakisääteisestä tietoturvasuunnitelmastaan.

Tapaaminen toteutuu siten, että yrittäjä sopii Kuntoutusyrittäjät ry:n juristin Juhani Saarisen kanssa sopivan ajankohda tietoturvasuunnitelmansa läpikäymiselle Teams-tapaamisena.

Edellytyksenä on, että yrittäjällä on ainakin osittain täytetty tietoturvasuunnitelma mukana ennen tapaamisen alkamista ja yrittäjä on perehtynyt kysymyksiin tai kohtiin, jotka yrittäjää askarruttavat.

Hinta on alv 0 %, eikä siihen lisätä arvonlisäveroa, sillä kyseessä on jäsenpalvelu.

Tietoturvasuunnitelmasta on helmikuussa 2022 järjestetty jäsenwebinaari, joka on maksutta katsottavissa tästä linkistä.