3 huhtikuun, 2023 |

Webinaari to 20.4. klo 15.30 – 16.30 Aihe: Asiakkaan oikeus valita kuntouttajansa

Kaupallinen yhteistyö

Yhteistyöwebinaari 20.4. klo 15.30 – 16.30 Asiakkaan valinnanvapaus kuntoutuksessa

Kuntoutusyrittäjien ja Leijonaemojen yhteistyöwebinaari

Torstaina 20.4. klo 15.30 Leijonaemojen tassutorstain verkkoluennolla keskustellaan kuntoutujan oikeudesta valita terapeuttinsa. Mitä valinnanvapaus tarkoittaa? Miten voin itse edistää, että lapseni kuntoutuu meille parhaiten sopivalla terapeutilla? Tule kuulemaan ajankohtaiset asiat kuntoutujan oikeudesta valita terapeuttinsa!

Verkkoluennolla Kuntoutusyrittäjien lakimies Juhani Saarinen käy läpi, mitä valinnanvapaus kuntoutuksessa tarkoittaa juridisesti ja mitä merkitsee valinnanvapauden laajuus.

Lataa opas Kuntoutujan oikeudesta valita täältä!

Tilaisuuteen ilmoittaudutaan tämän linkin kautta. Ilmoittautumislomakkeessa toivotaan ennakkokysymyksiä aiheeseen liittyen.

Verkkoluennolle voi liittyä tällä liittymislinkillä, joka avataan noin 10 min ennen luennon käynnistymistä. Luentoa ei tallenneta.

Tilaisuuteen osallistuminen on maksutonta.

Verkkoluento järjestetään yhteistyössä Leijonaemot ry:n kanssa.

Luento toteutetaan verkossa Teams -sovelluksen kautta. Verkkoluennolle on mahdollista liittyä joko tietokoneella tai mobiililaitteella. Mobiililaitteeseen on ensin asennettava maksuton Teams-sovellus omasta sovelluskaupasta. Tietokoneella voi käyttää Teams -sovellusta tai liittyä selaimen kautta verkkosovelluksella.

Tiedustelut: toimisto@leijonaemot.fi tai puh. 045 203 8221